اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

متن فوق العاده قشنگ خاطرات

گـاهـی اوقـات . . .
هـمـه چـیـز دسـت بـه دسـتِ هـم مـیـدن
تـا تـو رو غـرق در رویـاهـا و خـاطـراتـت کـنـن
یـه آهـنـگ پـیـشـواز . . .
۲ خـط شـعـر . . .
کـمـی هـوای بـهـاری . . .
یـک وجـب پـیـاده رو . . .
آهـنـگـی کـه خـونـه بـغـلـی گـوش مـیـدن . . .
۲ کـلـمـه حـرف . . .
بـوی ِ یـه عَـطـر خـاص . . .
طـعـم ِ شـیـریـن ِ یـه خـوراکـی . . .
هـمـه و هـمـه کـافـیـه بـرای ایـنـکـه . . .
تــو چـنـد سـاعـت وسـط اتـاقـت دراز بـکـشـی و خـیـره بـشـی بـه سـقـف . . .

دوبیتی عاشقانه جدید

دستمو ول نکن هنوز بدجوری من دوستت دارم
نگو دیگه میون راه میرم و تنهات میذارم
دستمو ول نکن هنوز یه ذره از نگاه تو
مونده تو چشمای من ساده ی چشم به راه تو

اس ام اس فاصله ها

پشت این پنجره ها دلم گرفته
از هــــمه فاصله ها دلم گرفته
گاهـی بـا صــــدای دریـــا
توی فکرت غرق میشم...

اس ام اس معنی دار تیکه دار

ﻃﺮف ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﯾﺎﺭﻩ...

ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺁﺭﻩ...
ﺍﺩﻋﺎﯼ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﻢ ﺩﺍﺭﻩ ..!

اس ام اس شوخی دلگیر

حقایق گاهى وقتا توى شوخى پیـدا میشه
اما خیلى احمقانه اس اگه فکر کنیم
آدمها توى شوخی دلشون نمیشکنه...

اسمس تیکه دار جالب

من معترضم ....
با "علف" خوردن گاوها در مزرعه هیچ مشکلی ندارم !
اما ...
به گاوهایی که در بین ما می گردند ؛
و "عمر" ما را می خورند معترضم ... !

کلاس نذار

ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻼﺱ ﺑﺬﺍﺭ ﮐﻪ ﻫﻢ ﮐﻼﺳﺶ ﺑﺎﺷﯽ
ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻪ ما ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻮ ﮐﻼﺳمون ﺭﺍﺗَﻢ ﻧﻤﯿﺪیم !

آرزوهای بسیار زیبا

آرزو میکنم تو جیب لباست پول پیدا کنی،

آرزو میکنم یه موزیکی که خیلی وقته دنبالشی ُ

هیچ اسمی ازش نمیدونی رو یهو یجا پیدا کنی،

آرزو میکنم وقتی دارن ازت تعریف میکنن تو اتفاقی رد بشی ُ بشنوی،
آرزو میکنم انقدر بخندی ُُ بخندی که از چشمات اشک بیاد،
آرزو میکنم یه بویی که باهاش خیلی خاطره خوب داری یجا به مشامت بخوره،
آرزو میکنم همین روزا یه کتاب هدیه بگیری،

آرزو میکنم وقتی حواست نیست سرتو بیاری بالا ببینی یکی که دوسش داری

داره خیلی عمیق با یه حس مثبت و لبخند رضایت نگاهت میکنه،

آرزو میکنم خنده یه نوازد ببنی،

آرزو میکنم یه چیزی که کوچیکه ولی فکر نمیکردی،

حالاحالاها داشته باشیش یا اتفاق بیوفته رو بدست بیاری

این آرزوها کوچیکن ولی خیلی لذت دارن . . .

اس ام اس سنگین تنهایی

احمقانه تر از دوست داشتن های یک نفرِه،
تنهایی های دو نفره است...

خب دوست نداره

ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺣﻘﺎﯾﻖ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﺩﺭﮐﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻭﺳﺨﺘﻪ
ﻣﺜﻞ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻣﺪﻥ ﺑﺎ ﺟﻤﻠﻪ :
"ﺧﺐ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؛ ﺯﻭﺭ ﮐﻪ نیست"