اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

رنگین کمان

از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند …
با تو باید مثل باران حرف زد !

جملک فاصله

روزی که آمدی تند تند تایپ می کردی و
میان من و تو "فاصله" نمی گذاشتی
چون درست تایپ کردن نمیدانستی
روزی که رفتی تایپ کردن بلد شده بودی و
بین من و تو "فاصله" انداختی
و حال
این فاصله میان من و تو
در درونم بیداد می کند
کاش می دانستی که
من
و
تو
"کلمه"
نیستیم
لعنت بر این فاصله

جملک سنگین

گاه جـــــمـلـه ای از تو

...  حـــــمـلـه ای میشود به او !

واژگانت را سازگار کن !

آشوب

آشوب...
همان حس غریبیست ,
که وقتی به لبهای " تو " لبخند نباشد،
دارم...

دل بده

یـــه جـــوری دل بـــده
انـــگــآر حــکـمـهــ . . !

جملک تنهایی

تنــهـایــے
مهربانم کرده است
شبیه سربازے که
از روے برجک دیده بانـے
براے تک تیر انداز آن سوے مرز
دست تکان می دهد ...

دروغ گفتند

از همان ابتدا دروغ گفتند!
مگر نگفتند که من و تو ، ما میشویم؟!
پس چرا حالا من اینقدر تنهاست!
از کی تو اینقدر سنگدل شد؟!
اصلا این او را که بازی داد؟!
که آمد و تو را با خود برد و شدید ما!
می بینی...؟
قصه ی عشقمان!
فاتحه ی دستور زبان را خوانده است !

تنهایی ام

به تار تنهایی ام دست نزن
من پیله ی سکوتی ژرفم
بی نوازش تو ...

اس ناز عاشقی

خسته‌ تر از آنم
که لیوانی چای
آرامم کند ...
آغوش گرم ترا می‌خواهم
در جنگلی ناشناس
وقتی که آسمان
از لا‌به‌لای شاخه‌ها
سرک می‌کشد ...

سنجاق سر

سنجاق سرم از عشق چیزی نمی فهمد
فقط همین را می داند
چگونه
وقتی تو می آیی
زیباترم کند ...