اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

نارنج و بهار

هر جا که من هستم
تو نیستی
هر جا که تو هستی ،
من نه !
شده ایم آدم برفی و آفتاب
مگر نارنج وُ بهار عیبی داشت !

بی نهایت دوستت دارم

تو من را بهتر می شناسی
وقتی لبخند می زنم
یعنی دریاچه ای آرام در صبح ام
یعنـــــی
آنقدر دوستت دارم
که هیچ سنگریزه ای
خوشبختی ام را به هم نمی زند !

نفسم

شایــــــــــد نفسمــــ...
دلیڵ زنـــــــده بودنم بــــاشه
امـــــــا...
بے شک تـــــو تنـــــها دلیــــل همیــــــن
نفســـــے

تو لازمی

برای هر قطار پُر شتاب
ایستگاه
برای هر نسیم دوره گرد
تکیه گاه
برای من، تو لازمی!

تحمل خود

کـــســـی که ســلــول انــفـــرادی را ســاخــت
مـــی دانــســـت
ســـخــت تــــریــن کـــار انـــســـان
تحـــمـــل خــویــشتــن است . . .

تنگی نفس

تنگی نفست رو
ننداز گردن آلودگی هوا
ببین دلت کجا گیر کرده ...

از خدا میخوام

خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم
می دانی دلیلش چیست ؟
شاید می داند که اگر کنارم باشی
دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز
از او نخواهم خواست !

دل تنگت

هر چه میخواهد دل تنگت ،
ســــــــــــــاکت
کسی درک نخواهد کـــرد...

نسلی هستیم که

مآ نسـلے هستیـمـ ...
ڪﮧ بچـگے بـراے تنبیـﮧ مـاטּ ...
خودڪـآر بیـن انگشتآنمآטּ میگـذآشتنـد ...
و مـآ حـآل ...
خـود براے تنبیـﮧ ...
سیگـآر بیـטּ انگشتـآטּ میگذاریـمـ ...

تظاهر به شادی

می خندم!
تظاهر به شادی می کنم!
حرف میزنم مثل همه...
اما...
خیلی وقت است مرده ام!
خیلی وقت است دلم می خواهد روزه ی سکوت بگیرم!
دلم می خواهد ببارم...