اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اتفاق ساده

دلــم یک اتفاق می خـواهـد !
یک تـلفن نا آشنا
با بـی مـــیلی تـمام جواب دهم و…
صـِـــــــــــدای تــو …

عصر جمعه


انگار زندگیم رو عصر جمعه STOP شده . . !

چند سال بعد

به شدت نیاز دارم یکی زیره زندگیم بنویسه چند سال بعد . . !

در حال مکالمه است

ﺷﺐ ﺍﺳﺖ ﮐﻠﻨﺠﺎﺭ ﻣﯿﺮﻭﻡ ...
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎ ﺩﻟﺘﻨﮕﯿﻬﺎﯾﻢ ...
ﺑﺎ ﻗﻠﺐِ ﻟِﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ ...
ﺑﺎ ﻏُﺮﻭﺭِ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﻡ ...
ﺳﺮﺍﻏﺶ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﻡ ...
ﻧﮕﯿﺮﻡ .. ﺑﮕﯿﺮﻡ ..
ﻧﮕﯿﺮﻡ ...
ﻧﺰﺩﯾﮏِ ﺻﺒﺢ ﺍﺳﺖ ...
ﺩﻝ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺯﺩﻡ ...
ﻣﺸﺘﺮﮎِ ﻣﻮﺭﺩِ ﻧﻈﺮ ﺩﺭ ﺣﺎﻝِ ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ !!

زل بزن

گـاهـی وقـتـا
دلـم فـقـط سـنـگـیـنـی نـگـاهـت رو مـیـخـواد
که زُل بـزنـی بـهـم
و مــن بـه روی خـودم نـیـارم . . .

انصاف نیست

انصاف نیست …
دنیا آنقدر کوچک باشد
که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی
و آنقدر بزرگ باشد
که نتوانی آن کس را که دلت می خواهد
حتی یک بار ببینی !

اسمس جالب غمگین

دلم میان این همه آدم ... ،
فقط کمی... ،
سادگی می خواهد... ؛
کسی را می خواهد که نپرسد:
"حواست به من هست؟ ”
"فقط بیاید با اندک نگاهی ... ، آرام بگوید :
"حواسم به تو بود...!

دلتنگی هایم

دلتنگــی هایــــَم را زیر بغـل زده اَم!
نشسته اَم در انتظار ِ روز های ِ مبـادا...
سهم من از تــو ،
همـین دلتنگـی ها ییست که . . .
بی دعوت می آینـد
و
خیال ِ رفتن نـدارند…

قول فراموشی

دروغ هایت تکراریست
شبیه
شنبه هایی که به دلم
قول فراموشی ات را داده بودم

نوشته غمگین جدید

خدایا میشود باران ببارد...؟!
این بغض به تنـــــــــهایی...
از گلویـــــــــم پــــــــایین...
نمی آیـــــــــــــــــــــــــد...!