اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

تعادل رابطه

این رابطه به تعادل نخواهد رسید
چون
تو را
کم دارد
من را
زیاد

این موها

وقتی خدا می خواست تو را بسازد،
چه حال خوشی داشت،
چه حوصــله ای !
این مـوهــا، این چشم هــا ....
خودت می فهمــی؟
من همه اینها را دوست دارم
عباس معروفی

گل قشنگم

من مرد تردید نیستم
بلندبالای من
چی به روزم آورده ای؟
که میان لب ها و نگاهت
دو دو می زنم
هر بارزمانی که دست هات را گرفته ام
دنبال موهات می گردم
و میان دو واژه ی "عشق من" و نام تو
به لکنت می افتم
مدام صدات می کنم:
گل قشنگم ...
عباس معروفی

بیا قرار بگذاریم

بیا قرار بگذاریم هر چند شنبه
در خوابی
خیالی
...جایی
یک دلِ سیـر
هم را ببینیم

برای تنهایی ام

من را اگر برای تنهایی ات بخواهی
خیانت کرده ای
برای با من تنها بودن
قدمی اگر برداری
دوستم داشته ای...
سیدمحمد مرکبیان

صدای تو

کاش می توانستم
صدای تو را بنویسم...
«عباس معروفی»

سرنوشت غم انگیز

چه سرنوشت غم‌انگیزی که کرم کوچک ابریشم
تمام عمر قفس می‌بافت ولــی به فکر پریدن بود...
«حسین منزوی»

سرگرم دوست داشتن توام

آنقدر سرگرم دوست داشتن توام
که این پاییز
گرمترین تابستان من
خواهد بود...
هانیـــ محمدیــــ

تکست جالب عاشقانه

حرف هایمان را پیش از گفتن پاک کردیم
اما
آثارشان
پر رنگ تر از این حرف ها بود
که چشمهایمان
آنها را از قلم بیاندازند
آرمین یوسفی

متن زیبای بوسه

در تاریخ من ...
و تاریخ تو ، ای بانوی من ، چه می گذرد؟
که هر گاه بوسه هایم را بر گیسوان تو پراکندم
گیسوانت
بلندتر شد...!
نزار قبانی