اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

فدا شدن

نمیدآنــم چشمــآنـت بـآ مـن چـه میکـند!
وقــتی کــه نگـآهـم میکـنی ...
دلـم چــنـآن از شیــطنت نگــآهت میـــلرزد
که حــــــــس میکنـم چــــقد زیــبآست فــَــدا شدن
برای چشـــم هـآیـی کـه تمـآم دنیآی مــــن است!

آغوش تنهایی

شنیده ام
موی بلند
زنان عاشق را زیباتر می کند
برای همین است
موهایم را کوتاه کرده ام
این وصله ها

به آغوش تنهای من نمی چسبد

"منیره حسینی"

تکرار هر شب خاطرات

عادت به مسواک زدن ، دندان ها را سفید می کند !
و تکرار هر شب خاطراتت ، موهایم را !

دنـیا قـانون عـجیبی دارد

دنـیا قـانون عـجیبی دارد، هـفت مـیلیارد آدم،

و فـقط بـا یـکی از آنـها احـساس تـنهایی نـمیکنی...
و خـدا نـکند کـه آن یـک نـفر تـنهایت بـگذارد...
آن وقـت حـتی بـا خـودت هـم غـریبه مـیشوی...! 

دعای قشنگ من

" تـــو "
تنهــــا دعـــای قشنــــگ منــــی
مبــــادا کســـی از خـــدا ،
بـــــی خبــــر بــــرای خـــودش، آرزویــــت کنــــد ...

نقش بازی کردم

وقتی ک دیدمش کارگردان قلبم گفت؛
صدا...!
دوربین...!
حرکت...!
و من برای بدست آوردنش چه نقشها ک بازی نکردم...!

درد نبودنت

ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﻮﺁﻧـﮧ ﺗــَـﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ !
ﻭ ﻫﯿﭻ ڪﺲ ﻧـِـﻤـﮯﺩﺁﻧﺪ
ﭘﺸﺖ ﺍﯾـטּ ﺩﯾﻮﺁﻧﮕـﮯ ﻭ ﺳﺮﺧﻮﺷـﮯ
ﭼـﮧ ﺩﺭﺩﯼ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎטּ ڪﺮﺩﻩ ﺍَﻡ . . .
ﺩﺭﺩ ﻧـﺒﻮﺩﻧﺖ!

خیالت راحت

خیالت راحت !
من جـز آغوش تو حتـے به دیوار هم تکیه نمے کــنــــــــم...

تو که باشی

"تـــــــــو" کنارم باشی♥
مـــــن آنقدر میخندم که مبادا خنده ی دیگری را ببینی!
"تــــــــو" کنارم باشی♥

آنقدر به چشمانت خیره میشوم

که مبادا چشمان دیگری نگاهت را از مــن بدزدد!

"تـــــــــو" کنارم باشی♥
مـــن عمیق تر نفس میکشم که تمام عطرت سهم مـــن باشد!
"تـــــــــو" کنارم باشی♥
حـــــــال مــــــــــــن خــــوب اســ ــ ـــ ــــت...

تک بیتی عاشقانه سعدی

" ســخـــــن هـــــا دارم از دســت تـــــو بــر دل
ولـیـکــن در حــضـــــــورت بـــــی زبـــــانــــم...! "
, سعدی ,