اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

تو جمعه ی منی

بعضی ها شنبه ی آدمند
پر از قرارهای تازه
پر از شروع های دوباره
جدی و عبوس ..
بعضی ها سه شنبه ی آدمند
پر از کارهای نکرده
پر از وعده های عقب افتاده
آشفته و مضطرب ..
بعضی ها پنج شنبه ی آدمند
پر از رهایی و بی خیالی
پر از سبک باری و خوشحالی
آزاد و خوش گذران ..
تو جمعه ی منی
بهترین روز هفته ام ؛
که آفتابش بالا نیامده به غروب می رسد ...
" حسین وحدانی "

وقتی می‌خندی

وقتی می‌خندی
عشق،
کوچک‌ترین اتفاقی‌ست
که می‌افتد...

شنیدن یک دوستت دارم ساده

گاهى براى روزهاى تلخ بى حوصلگى
یک بوسه
بوى خوش یک پیراهن
و یا شنیدن یک دوستت دارم ساده
یک جور خوبى
حال آدم را عوض مى کند
و اینطور آدم مى فهمد
لذت دنیا
داشتن کسى ست
که دوست داشتن را بلد است
به همین سادگى ...!

غیر از تو

گاهی میان مردم
در ازدحام شهر
غیر از تو
هر چه هست فراموش میکنم...
" فریدون مشیری "

همین را می خواستی

همین را می خواستی ؟!
که پابه پایم نیایی؟
که وقت های تنهایی نگرانت نشوم؟
با هر بارانی که ببارد، یادت نیفتم
و با هر ترانه ای تجسمت نکنم؟
همین را می خواستی؟
که از خاطرم بروی
صورتت در تمام عکس های دو نفره
خط خطی شود و ُ
هیچ خاطره ای آن قدر پر رنگ نباشد
که دلم را برایت تنگ کند؟
همین را می خواستی!
تو
فقط همین را می خواستی ...
" نگار الهی "

بی تو هر شب

نیستی
و کوچه های تنهایی ام را
هیچ شمعی
روشن نمی کند
بی تو
هر شب
شام ِ غریبان است
 " نگار الهی "

دلم می‌خواست

وقتی می‌آمدی دلم می‌خواست
بهار شده باشد
یا پاییز یا زمستان یا . . .
هرچی!
وقتی می‌آمدی
دلم می‌خواست
بیایی !
" افشین صالحی "

گلها لبخند زدند

در گوشم آرام گفتی
اما
خدا هم شنید انگار
زمان را برای ما
تنظیم کرد به وقتــــــــــــِ بهار
و 365 روز سال
گلها لبخند زدند...
میبینی؟!
"دوستتـــ دارم "
گفتنش هم معجزه میکند...
" هانیـه محمدی "

غروب های بی تو

و تمام جمعه ها می دانند
غروب های بی تو
یعنی چه ...
" نگار الهی "

لبخندی جادویی

همه ی آدمها از دور شبیه تواند !
نزدیک که می آیند؛
نه مردمک قهوه ای دارند نه لبخندی جادویی !