اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

وقتی تو نباشی

هی تو...
نمیدانم نامت را چه بگذارم...
مخاطب خاص...
تمام زندگی...
دلیل نفس کشیدنم...
همه وجود...
یا تنها عشقم...
به هر نامی که باشی...
بدان...
آرام...
برایت جان میدهم...
وقتی تو نباشی...

نظرات 1 + ارسال نظر
نسرین شنبه 13 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام
چرا دیر ب دیر آپ میکنین
میدونم دوستان مثه من بی انصافا و نظر نمیدن
اما انگشت شمارن سایتای خوب
راد اس ام اس
سه علی سه
دلنورد و... هم سایتای خوبی بودن
راد اس ام اس ک کلا حذف شده
دلنورد ک تغییر پیدا کرد
شماهم ک دیر ب دیر اپ کنی دیگه سایت خوبی باقی نمیمونه
جدی میگم
من سالهاست از مطالبتون استفاده میکنم
اگه نظر نمیدیم اما... شما ببخش
ممنون از تمام زحماتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد