اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

مرا دلتنگ تو

به نام خدائی که هستی را با مرگ
دوستی را یک رنگ
زندگی را با رنگ
عشق را رنگارنگ
رنگین کمان را هفت رنگ
شاپرک را صد رنگ
و مرا دلتنگ تو آفرید . . .

دلتنگی های من

همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !
امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو تـمــام نـمـی شـــود ,
حـــتـی هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن!

هوای دلتنگی

به گمانم ” یادت ” پنجره ی احساسم را می کوبد
چرا که . . .
در دلم هوای دلتنگی به پاست . . .

دلتنگی یواشکی

اینکه یواشکی دلتنگش باشی
خیلی بهتر از اینه که بهش بگی
و هیچ جوابی نگیری …

خود را هم گم میکنم

دلتنگی محله ای ست پر ازدحامِ یادت
که در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم ،
که خود را هم گم میکنم …

از تمـــوم دنـیا

مــی دونـی؟!
از تمـــوم دنـیا
یـک نفــر هســت
نــمی خــواهــم برایـــم بمــیـــرد
مـی خواهــم برایــم زنـــدگـــی کنــد ...

رابطه منو عشقم

رابطه منو عشقم
مثل چای وشکر میمونه
هر چی بخواهی بهمش بزنی

ما بیشتر قاطی میشیم

بعله اینجوریااست :)

دوست عجب امنیت خوبی ست

دوست عجب امنیت خوبی ست ...
میتوانی با او خودِ خودت باشی ...
میتوانی دردهایت را ...
هرچندناچیز ...
هرچند گران ...
بی خجالت با او در میان بگذاری ...!
از حماقت هایت بگویی ...
دوست انتخاب آزاد توست،اختیار توست ...!
نامش را در شناسنامه ات نمی نویسند ...!
نامت را در شناسنامه اش نمی نویسند ...!
دوست عرف نیست ...
عادت نیست ...
معذوریت نیست ...
دوست از هر نسبتی مبراست ...!
دوست سایبان دلچسبی ست ،
تا خستگی ات را با او به فراموشی بسپاری ...!
به سلامتی همه دوستهای خوب . . .

خواستم منکر عشقت بشوم

خواستم منکر عشقت بشوم ، فهمیدم
از ته قلب من اخبار موثق داری
" می شود فاش همه آن چه میان من و تو است "
که تو هم مثل خودم چشم دهن لق داری ...!
مهدی عابدی

او تنها رویای من است

زندگی را دوست دارم چون با یادش سپری میشود...
خواب و رویا را دوست دارم چون با بودن او شیرین میشود...
مهربانی را دوست دارم چون او اینگونه است...
این جملات را دوست دارم چون به یاد او می افتم...
او تنها رویای من است...