اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

روزی دوبار

روزی دوبار به تو فکر میکنم
یکبار وقتی که خوابم
یکبار وقتی که بیدارم !
مریم نوابی نژاد

در دلم بهار

 از تو
در دلم بهارها مانده است و
بر سرم زمستان ها!
احسان پرسا

جمعه دستش بند است

جمعه دستش بند است
به دلتنگی من
بیکار که میشود
برای بغض هایم
غروب میبافد...
سعید چولکی

چند موی بلند

چند موی بلند
روی بالشم جا مانده است،
درست مثلِ
چند ترکش
در بدنِ
یک
سرباز
محمدصادق یارحمیدی

خندیدم

 گفت به پیشم بیا
گفت برایم بمان
گفت به رویم بخند
گفت برایم بمیر
آمدم
ماندم
خندیدم
مردم
ناظم حکمت

ﺭﺍﻩ ﻣﯽ ﺭﻓﺘﯿﻢ

ﺭﺍﻩ ﻣﯽ ﺭﻓﺘﯿﻢ ﻭ ﺑﺎ ﻫﺮ ﮔﺎﻡ ﻣﺎ
ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ
ﻣﯽ ﭘﮋﻣﺮﺩ !
ﻣﻬﺪﯼ ﺍﺧﻮﺍﻥ ﺛﺎﻟﺚ

صدای آکاردئون

تنهایی...
صدای آکاردئونی ست
که هیچگاه نمی فهمم
از کجای خیابان می آید...!
کامران رسول زاده

چگونه تو را فراموش کنم

چگونه تو را فراموش کنم
اگر تو را فراموش کنم
باید
سال‌هایی را نیز که با تو بوده‌ام
فراموش کنم
دریا را فراموش کنم
و کافه‌های غروب را
باران را
اسب‌ها و جاده‌ها را
باید
دنیا را
زندگی را
و خودم را نیز فراموش کنم
تو با همه‌ چیز درآمیخته‌ای!
رسول یونان

من با تو زنده ام یا مرده ؟

ترشحات خوبی هایت
به سنگین ترین نقطه قلبم رسیده است
سبک تر شده ام حالا،مثل پروانه
استشهاد سلولهای بدنم گواهی میدهد
به بیکران شدن روحم در انزوای جسمت
من در ترانه های تو غرق شده ام
جنگ دست و پایم بی فایده است
وقتی روحم را از چنگم در آورده ای
من با تو زنده ام یا مرده ؟

ﻭﻗــــﺘﯽ ﺗـــﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨم

ﺑﻨـﺪﺑﻨــﺪِ ﻭﺟـــﻮﺩﻣـ ﺑـــﻪ ﻟـــﺮﺯﻩ ﺩﺭﻣــــﯽ ﺁﯾـﺪ
ﻭﻗــــﺘﯽ ﺗـــﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﻤـ ﻋﺸﻘـــﻤـ
“ ﻋﺰﯾﺰﻣـ ” ﻫــﺂﯾﺶ ﺭﺁ ﺩﺭ ﮔـــﻮﺵ ﺩﯾﮕـــﺮﯼ ﺯﻣﺰﻣـﻩ ﻣﯽ ﮐـﻨﺪ…