اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

دوستت دارم با تشدید

کاش دوست داشتن تشدید داشت
دوستت دارم با تشدید !

دوست داشتنت

من بلد نیستم
دوستت نداشته باشم
سوادم
تا دوست داشتنت
قد مى‌دهد
مریم قهرمانلو

اندکی عاشقی کنیم

باید حرف بزنیم
گفت و گو کنیم
زندگى را دوست بداریم
و بى ‌ترس و انتظار
اندکی عاشقی کنیم
سید علی صالحی

از ترس روزگار

دوست داشتنت را پنهان کردم!
نه از دست تو ، از ترس روزگار!
روزگاری که همه‌ی دوست داشتنی‌هایم را از من گرفت . . .

آن شب که

آن شب که ماه عاشقانه‌هایمان را تماشا می‌کرد
و اتاقم سرشار از عطر بوسه و ترانه بود،
دانستم تو پژواک تمام عاشقانه‌های تاریخی!

مى‌روی

مى‌روی
تمام که نمی‌شوی
تنها می‌روی و من
به رد پایت
که روی زندگی‌ام مانده
خیره می‌شوم
عباس معروفی

وقتى نباشى

 وقتى نباشى
همه چیز رساناى دلتنگى‌ست . . .

هوا خوب است

جایت خالی!
چقدر هوا
برای داشتن‌ات
خوب است...
افشین صالحی

دوست داشتن تو

دوست داشتن تو
شبیه باران است
می‌بارد!
و نمی‌پرسد که چرا
کسی چتر ندارد؟!

عالم تنهایی

تنهایى‌ام را با #تو قسمت مى‌کنم،
سهم کمی نیست
گسترده‌تر از عالم تنهایی من،
عالمی نیست
 محمدعلی بهمنی