اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس فاصله 91

گرچه جدا از تو ولی همیشه با تو زیستم

من و تو نکن ، که من کسی به جز تو نیستم

اس فلسفی 91

قلابت را بدون طعمه بینداز ، اینجا پر از ماهی هاییست که از زندگی سیرند

اس دوستت دارم

دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی

اس خرابتم

خرابتم ، نذار هرکی از کنار ما رد میشه ، بگه این خراب شده مال کیه !

اس ناز عاشقونه

باز آمدنم به خدمتت دیر نشد / اندیشه مکن دلم ز تو سیر نشد

یک موی تو را به عالمی نفروشم / تو جان منی ، کسی ز جان سیر نشد

اس ام اس پروردگارا

پروردگارا

آرامش را همچون دانه های برف

آرام و بیصدا

به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند

بباران

اس ام اس کوبنده خیانت

"دوستت دارم" را برای هر دویمان فرستادی

هم من ، هم او

خیانت میکردی یا عدالت ؟

اس عاشقانه توپ

تو آن ستاره ی منی که گر شبی ز کلبه ام گذر کنی

از شوق روی ماه تو صدای خنده ی دلم به عالمی سفر کند

اس ام اس دعایی

دعایت میکنم هر شب به عطر میخک و مریم

الهی در دلت هرگز نباشه غصه و ماتم

مسیج یادی از دوست کردن

آسمانم انتهایش قلب توست / مهربان این آسمان از آن توست

آسمانم هدیه ای از سوی من / تا بدانی قلب من هم یاد توست