اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

پای ماندن ندارم دوبیتی جدید

دلم بی لبت نای ماندن ندارد / لبم بی دلت جای خواندن ندارد

بی لب و بی دل ، توان بود ولی / سرم بی تبت پای ماندن ندارد

نظرات 1 + ارسال نظر
خاطره چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://bisarzamin-22.blogfa.com

سلام مطالبتون واقعا قشنگ بود!
وبلاگتون هم همینطور!
اگه تبادل لینک هم می کنید من شمارو لینک کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد