اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

جای خالی ات

کــور بــودم کــاش،
تــا تــو نــزدیــک مــی‌آمــدی و
دستــم را مــی‌گــرفتــی!
نــه مثــل حــالا
کــه چشــم، تنهــا
جــای خــالــی‌ات را مــی‌بینــد . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
گلناز سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ http://www.mygolnaz.mihanblog.com

سلاااام واقعا زیبا بود... .ولی من اون قالب قبلیتو بیشتر دوست داشتم

مهرناز پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

من وبتونو خیلی دوست دارم اما قالب قبلی قشنگتر بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد