اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

به سلامتی باران

من غرورم را مدیون بارانم

هنوز باران را سپاس که پنهان کرد اشک هایم را

باران را سپاس که آبرویم را خرید

تا نفهمند آدم ها که من از تنهایی نیست که قدم می زنم

من زیر باران رفتم تا که آسوده خاطر ببارم بی آنکه بترسم از نگاه کسی

به سلامتی باران که حفظ کرد غرورم را...

نظرات 4 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ

محشر بود مر۳۰

فاطمه سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://h


بسیار بسیار عالیه.

جابر دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:02 ب.ظ

خیلی عالی بودواقعامرسی

ریحانه پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:03 ب.ظ

داداش علی وااقعاا حرف نداشت....
وقت داشتی وبه منم سر بزن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد