اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

به سلامتی پسرها

پسر : چرا گریه میکنی‌ گلم؟
دختر : هیچی‌ ،همینطوری
پسر عشقشو بغل می‌کنه و میگه ،ببخشید ...
دختر: چرا ؟ تو که کاری نکردی
پسر : چرا .من اونجا نبودم که ازت حمایت کنم جلوی کسی‌ که باعث ناراحتیت شد...
به سلامتی همچین پسرایی

نظرات 4 + ارسال نظر
fatemeh چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ساراخانوم پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

یند یه همچین پسرایی هم وجود دارن؟؟؟!!!!

سحر چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ

این پسره کجاست؟من براش بمیرم اینقد بامعرفته

ترنم یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام اره واقعا همچین پسرایی هستن من خودم یکیشو دارم بادنیا هم عوضش نمیکنم عزیز دلمه میمیرم براش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد