اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

گم شدن

لازم است گاهی در زندگی بعضی آدم ها را گم کنید تا خودتان را پیدا کنید !

نظرات 1 + ارسال نظر
یه ناشناس شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:28 ب.ظ

من همیشه میومدم اینجا و اس ام اساتون میخوندم تا شاید یه اس جدید باشه و من بفرستمش برای اون...
قبلا که این اس ام اسو میخوندم ، معنیشو نمیفهمیدم.اما امروز که بعد مدت ها اومدم اینجا و دوباره این اس ام اسو خوندم فهمیدم که چقد پر معنیه.آره من همونی که به خاطرش اینجا میومدم تا با یه اس جدید عاشقانه یا دلتنگی یادش کنم رو گم کردم، ینی لازم بود که گمش کنم ، لازم بود که گمش کنم تا خودمو پیدا کنم.و الان خیلی خوشحالم از اینکه خودمو پیدا کردم، از اینکه چیزای بهتری بدست اوردم ، انکار نمیکنم که دوسش ندارم اما این چیزی که الان بدست اوردمو حاضر نیستم با اونی که یه روز حاضر بودم جونمم براش بدم عوض کنم.من خودمو پیدا کردم من خدا رو بدست اوردم...
خدا جون بدجووووووووووووووور دوست دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد