اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

رابطه های دو نفره

دوست داشتنی ترین رابطه ها ،
رابطه هایی دو طرفه اند
یعنی هر دو میکوشند برای ادامه دار شدنش …!
هر دو خطر می کنند …!
هر دو وقت می گذارند …!
هزینه می کنند …!
هر دو برای یک لحظه بیشتر، در کنار هم بودن با زمان هم میجنگند …!

نظرات 3 + ارسال نظر
زهره پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ

چه رابطه ی خوجملی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام عگی آقا خوبید؟من همیشه به وبتون سرمیزنم و از متنای زیبا و عاشقانتون برای عشق اول و آخرم(توحیدم)می فرستم و هردو لذت می بریم،متناتون بهم کمک می کنن تا احساساتمو بهش ابرازکنم واقعا ازتون ممنونم،راستی من و توحیدمم از اون رابطه های دوست داشتنی داریما البته تلاش اون بیشتر خوب شاید چون اون مرده و باید هوای خانمش و رابطش با خانومشو بیشتر داشته باشه،عاشق همیم واقعا عاشق همیم خیلی خوشحالم که باگذشت این همه وقت حتی فکرخیانت به همو هم نکردیم،بخاطر لطف خدا بوده و بس البته وب شما هم بی تأثیرنبود،واقعا دوستون دارم شما واقعا به من کمک کردید،امیدوارم اگه شمام کسی رو دوس دارید بهش برسید

فاطمه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:34 ب.ظ

إ راستی ببخشید که اسممو یادم رفت بنویسم راستی ببخشید اگه غلط املایی داشتم باگوشی نوشتم دیگه فدات،بازم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد