اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

صحبت از فاصله ها

هرگز از دوری این راه مگو!
و از این فاصله ها که میان من و توست
و هرگاه که دلت تنگ من است،
بهترین شعر مرا قاب بکن
به نگاهت بگذار!
تا که تنهایی ات از دیدن من جا بخورد!
و بداند که دل من با توست
و همین نزدیکی ست

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

بین
من و تو
مرگ نمی تواند جدایی بیندازد...
فاصله که دگر هیچ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد