اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

تورا گم کردم

کاش سرخپوستی بودم تا رد شاخه های شکسته را می گرفتم و تو را پیدا می کردم . . .
حالا سالهاست همه چیز شکسته و من ، روز به روز بیشتر گمت می کنم !

نظرات 4 + ارسال نظر
زهره پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

تو در خودت مرا گم کرده ای!
شاید با دیدن عکس ترحیمم...مرا پیدا کنی!!!

حسین احمدی شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام خیلی قشنگ بودن مرسی

starry یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://kafshhaiemaah.mihanblog.com

خنده ام میگیره...
از اینکه میام تو سایت sms
با دیدن این جمله های قشنگ لبخند می زنم
بعضی هاشون رو برای خودم یادداشت میکنم...
ولی ته تهش
هیچ کس نیست که اونا ور براش بفرستم...
خنده داره
اما من واسه خودم یه پا اس ام اس غمگینم....

[ بدون نام ] جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:00 ق.ظ

سلام ب دوستای گلم چطورید بلاهاجواب سوالمو تو نظر سنجی بعدی بدید چاکر همتون کریم سوسکه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد