اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

جودی ابوت

این روزها شبیه جودی ابوت شده ام !
برای بابا لنگ درازی می نویسم که این روزها دیگر خودم هم نمیشناسمش . . . !

نظرات 4 + ارسال نظر
زهره پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ

هرگاه دلتنگت می شوم...
چقدر نوشتن نامه برایت؛....... شیرین است!
مثل نبات؛ جملات در دلم آب می شود و شیرین می شوم..

نگین پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

سلام عالی بود...چرا این روزا کم میاین اقا علی

امتحان دارم

دل شکسته جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

علی جان ممنون ازت متن هات فوق العادست
من همیشه بهت سر میزنم و مطالبتو میخونم
فقط ازت یه خواهشی دارم
سعی کنی زودتر اپ کنی
بازم ممنون

سمانه جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

عالی بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد