اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

نگاهت به من آموخت

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن
چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند!

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ق.ظ

من از چشمانت یک دنیا حرف را ترجمه میکنم... نیازی به سخن نیست...عشقم

سمیرا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

ممنون قشنگترین پی ام هایی بود که تا الان خواندم.
بازم سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد