اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

از خودم دلگیرم

از تو " نـَـه "
دلگیر نیستم . . .
نـَـه
من از خود احمقی که هنوزم گهگداری هوس دوباره عاشق شدنت را میکند،
دیوانه وار دلگیــــــــــرم . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
زهره شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ق.ظ

عاشق شدن امروزه مثل قاشق شدنه! اونم قاشق یک بار مصرف!

زهره شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

همین که خودت رفتی
سپاس...
دلم کم کم خودش آرام می شود.. خاکستر می شود!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد