اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اسمس خدایا

خدایا !

مرا تنها مگذار ، که مبادا نگاهم به نگاه بنده ای از

" جنس خاک "
محتاج شود

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ http://jalalivahid.mihanblog.com

به نام خدا
با اهدای سلام
وبلاگ بسیار زیبا با مطالب بسیاز عالی دارین با اجازتون بخشی از مطالب شما رو داخل وبلاگ خودم قرار دادم اگر مایل بودین شما رو نیز لینک وبلاگ خودم کنم
بهم خبر بدین
باز هم بابت متن های زیباتون تشکر میکنم مخصوصا در مورد خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد