اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اس ام اس جدید

اس ام اس عاشقانه سال 99 ، دل نوشته جدید ، جملات زیبا 2020 ، متن دلتنگی 99 ، استاتوس قشنگ 99 ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین سال 1399، دوبیتی لاو ، پیام کوتاه دوستت دارم

اسمس لعنتی

هی لعنتی ، میخواهم توصیفت کنم :
خیاط نبودی اما خوب وصله های جور واجور به من زدی
آشپز نبودی اما چه آش چربی برایم پختی
کفاش نبودی اما چه به اندازه ، کفش رفتنم را دوختی

نظرات 2 + ارسال نظر
طهورا سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام انقد همشون قشنگ بودن که لذت بردم مرسی از بابت تمام پیامای قشنگتون واقعا بی نظیرن پیاماتون من تمام پیامهای شمارو دارم عاشقشونم خیلی دوستون دارررررررررررررررررررررررررررررررررررررم خوشحال میشم برام پیام بذارید مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

بهاره یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام اس هاتون خیییییییییییییییییییییلی باحال بود مر30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد